تلویزیون ال جی 751 50 اینچ

Wiki Article


اگر طرفدار گیم و بازی‌­­های کامپیوتری هستید خرید تلویزیون گیمینگ ال جی مدل up8050 تجربه­ی شما را از بازی کردن تغییر می­‌دهد. شما می‌­توانید کنسول­‌های بازی را به آن متصل کنید و با قابلیت‌های تأخیر پایین ورودی و نرخ رفرش ریت 100 هرتزی تصاویری روان و بدون لرزش را تماشا کنید. تلویزیون سونی 49X7500H با نمایش تصاویر پویا و توان صدای 20 وات همچنین سیستم عامل هوشمند اندروید به بهترین محو می‌تواند عمل کند و نیاز کاربر را برای چند سال برطرف سازد.


تلویزیون سونی 65X75K دارای دو پایه هشتی شکل می باشد که بسیار باریک طراحی شده است و به دکوراسیون منزل شما جلوه بی نظیری می دهد. می دانید که ال جی تلویزیون های خود را در رده های کیفیتی مختلفی روانه بازار می کند. تلویزیون های ال ای دی معمولی ، تلویزیون های نانوسل و تلویزیون های اولد از جمله تلویزیون های ال جی می باشند. تلویزیون ال جی nano75 یکی از تلویزیون های نانوسل ال جی است که قابلیت های فوق العاده و همچنین طراحی زیبا آن را به یکی از پر فروش ترین تلویزیون های ال جی تبدیل کرده است. تلویزیون ال جی نانو75 در اندازه sixty five اینچ را در این جا معرفی می کنید که شما می توانید آن را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

نوع صفحه تلویزیون به صورت تخت بوده است و دو عدد درگاه برای یو اس بی نیز دارد . تلویزوین ال ای دی جی پلاس این مدل دارای توان صدایی به اندازه 16 وات بوده است . فناوری 4K X-Reality™ می تواند تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بیشتری نشان دهد و شما را ساعت ها محو تماشای فیلم نماید. توان صوتی تلویزیون سونی 65X75K، 20 وات است که می تواند برای این تلویزیون بسیار مفید باشد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت


نیز پشتیبانی می کند و به همین دلیل خیلی راحت می توان محتوا ها و رسانه های موجود در موبایل و تبلت خود را از طریق تلویزیون هوشمند ال جی به اشتراک بگذارید. تلویزیون سونی 65A8G در سال 2019 از کیفیت تصویر 4K، تکنولوژی OLED، پنل WRGB، استاندارد فرمت تصویر HDR، موتور تصویر Processor X1™ Extreme و سرعت رفرش تصویر one hundred twenty هرتز برای تولید... تلویزیون سامسونگ 65TU7100 با موتور پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K توانست زیباترین تصاویر را به اجرا در آورد و به کمک امکاناتی ‌مانند کیفیت تصویر 4k، پنل VA، فرمت استاندارد تصویر... تلویزیون نانوسل ال جی NANO86 محصولی واقعا زیبا و باکیفیت که توسط برند ال جی در سال 2021 تحت عنوان سری نانوسل وارد عرصه داغ رقابت‌ها شده است. فناوری نانوسل حاوی ذرات ریز 1 نانومتری می‌باشد که طول موج رنگ‌های اضافی و...


تلویزیون ال جی 75 قیمت

برای خرید انواع تلویزیون ال جی، تلویزیون سونی و تلویزیون سامسونگ از بانه می‎توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت‎ها آگاهی لازم را به دست آورید. وجود چنین کنتراستی باعث رنگ مشکی یکدست و عمیقی می شود که هرگز نمی توان در درگیر تلویزیون ها مشاهده کرد. کنتراست فوق العاده تلویزیون 83A90J سونی می تواند برای کیفیت دیگر رنگ ها نیز بسیار مفید باشد و رنگ هایی بسیار سرزنده و شاداب را ایجاد کند. در بررسی هایی که داشتیم متوجه شدیم کیفیت تصویر تا زاویه حدود 30 درجه تغییر خاصی نمی کند. سپس تا زاویه 70 درجه نیز می توانید تصاویر با کیفیتی را تماشا کنید.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


توصیه ما به شما این است که همیشه کیفیت تلویزیون را قبل از قیمت آن، در اولویت قرار دهید تا از خرید آن پشیمان نشوید و برای سال های بعد نیز بتوانید از خریدتان راضی باشید و به قیمت ها و تخفیف های زیاد بازار اعتماد نکنید. کابل اچ  دی ام آی مخصوص تلویزیون سامسونگ دارای بهترین کیفیت در انتقال تصویر و قابلیت استفاده برای برندهای دیگر را هم دارد.این کایل توانایی پشتیبانی از فرمت های HD-FullHD-4K را نیز دارد. کابل اچ  دی ام آی مخصوص تلویزیون سونی دارای بهترین کیفیت در انتقال تصویر و قابلیت استفاده برای برندهای دیگر را هم دارد.این کایل توانایی پشتیبانی از فرمت های HD-FullHD-4K را نیز دارد.


فناوری Apple AirPlay 2 و Apple Home Kit این امکان را می دهد تا محصولات شرکت اپل را به آن متصل کرده و به راحتی از قابلیت های آن استفاده نمایید. همچنین سیستم عامل webOS نسخه 6.zero امکانات متنوع تری را مانند منوی تغییر یافته و قابل دسترسی را برای کاربر فراهم کرده است. دارای بلندگوی 2.0 کاناله است.مجموع توان خروجی این بلندگو ها برابر است با 20 وات. در صورت لزوم می توانید از طریق امواج بی سیم بلوتوث، قدرت صدا و کیفیت پخش را افزایش داده و تعداد کانال ها را به 4.zero افزایش داد. بلندگوی های متعدد دیگری را می توانید به تلویزیون نانو سل ال جی مصری به شیوه بی سیم به همدیگر وصل نمایید.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

نا گفته نماند بر روی فریم پایینی این تلویزیون اسم برند ال جی حکاکی شده است. برند ال جی با بهره‌گیری از تکنولوژی نانو سل و کیفیت تصویر 4K انقلاب بزرگی در زمینه‌ وضوح و شفافیت تصویر برپا کرده است. لامپ های ال ای دی در برد نورپردازی پراکنده اند و نوع نورپردازی آن ها از نوع مستیق و یا Direct می باشد. نوع پنل ADS در این تلویزیون زاویه دید بالا دارد و کنتراست کمی را ایجاد می کند. کنتراست برای نمایش فیلم ها در فضای کم نور مناسب است که این تلویزیون در آن زیاد کارا نیست یعنی نمی تواند به مانند تلویزیون های بالارده، نمایش خیره کننده ای داشته باشد. در حالی که نرم افزاری به تازگی به بازار آمده است یک تلفیق خوب از صفحه گجت با صفحه تلویزیون به شما میدهد.از طریق این نرم افزار شما می توانید همزمان با تماشاییک برنامه تلویزیونی، با دوستان خود در این مورد بحث و گفتگو نمایید.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


وضوح تصویر یا همان رزولوشن تلویزیون از نکات مهم در زمان خرید تلویزیون سامسونگ، خرید تلویزیون ال جی و هر مارک دیگری است. هر چه رزولوشن تصویر بالاتر باشد تصاویر با کیفیت بهتر، وضوح بالاتر و جزئیات بیشتر پخش می‌شوند. تلویزیون‌های امروزی از نظر کیفیت تصویر بسیار ارتقا داده شده‌اند و با یکی از کیفیت‌های تصویری HD،Full HD و 4k به بازار فروش عرضه می‌شوند. تلویزیون بخشی اجتناب ناپذیر از فرهنگ مدرن است که عمدتاً برای پخش برنامه های سرگرمی، اطلاعات و آموزش استفاده می شود.



حاشیه های باریک جذاب، رنگ مشکی و فریم نقره ای لوکس و پایه های رومیزی در این تلویزیون هوشمند ال جی 75UK7050 ترکیب شده است تا حلوه ای هنری زیبا به آن ببخشد. این تلویزیون ال جی با سایز صفحه ۷۵ اینچ، برای سالن های بزرگ گزینه مناسبی خواهد بود. تلویزیون ال جی 75UH855V یا صفحه نمایش seventy five اینچ یکی برترین و انقلابی ترین تلویزیون های سال 2016 است که با قیمت مناسب ، فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته خود انقلابی در صنعت تلویزیون به وجود آورده است. همان طور که گفته شد این تلویزیون، هوشمند بوده و دارای ریموت کنترل جادویی است و می توانید آن را به آلکسا یا دستیار گوگل متصل کنید. با استفاده از این ابزارهای هوشمند می توانید با فرامین صوتی، کنترل تلویزیون ال جی 75 اینچ نانو seventy nine را در اختیار بگیرید.


این ویژگی برای گیمرها می تواند بسیار خوشحال کننده باشد زیرا در کمتر تلویزیون ارزان قیمتی این ویژگی وجود دارد. تلویزیون 2020 ال جی 75UN7180 دارای حالت Filmmaker است و محتوای سینمایی و HDR را دقیقا همانطور که فیلم ساز قصد نمایش آن را داشت، نمایش می دهد. این ویژگی باعث می شود تا شما شاهد رنگ ها و جزئیات تصویر بسیار دقیقی باشید. در این حالت پردازشگر تصویر افکت ها و پردازش هایی که منجر به تغییر در نحوه نمایش محتوا می شود را خاموش کرده و محتوا را کاملا طبیعی پخش می کند. پنل تلویزیون همانند تلویزیون ال جی نانو 81، روی یک پایه ی هلالی مرکزی قرار می گیرد.


تلویزیون ال جی 75 اینچ نانو 79

تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


کیفیت تصویر، پردازشگر قوی، ظاهری زیبا با ضخامت کم، دست به دست هم داده اند تا یک تلویزیون بی نظیر فراهم شود و مخاطبان را راضی نگه دارند. همچنین با پخش تصاویر با کیفیت و زنده سبب شده کاربران با هیجان و شور فراوانی به تماشای برنامه های تلویزیونی خود بپردازند. در کنار این تلویزیون یک کنترل هوشمند تعبیه‌ شده که در آن قابلیت های جذابی مثل اسکرول، وجود دکمه های ضروری و رایج، قابلیت تنظیم دکمه های میانبر برای دسترسی راحت تر به برنامه مختلف و‌ مورد علاقه کاربران به کار رفته است. در لیست ارزانترین تلویزیون اسنوا می توان نسخه های کوچکتر این برند نظیر 32 اینچی را قرار دارد اگرچه برخی از مدل های این شرکت از امکانات پیشرفته تری برخوردار هستند و در نتیجه قیمت بالاتری هم دارند. تلویزیون های در سایز 50 اینچی از محبوبیت بالایی برخورداری هستند زیرا ضمن داشتن قیمت نسبتا مناسب برای فضاهایی در اندازه متوسط گزینه خوبی به شمار می روند.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

این فناوری تصاویری واقع‌گرایانه و طبیعی را در اختیار کاربران می‌گذارد. علاوه بر این توسط نرخ رفرش TM100 صحنه‌هایی سریع‌السیر بدون نویز و تحریف و به صورت شفاف و هیچ تاری به معرض نمایش گذاشته می‌شود. البته باید این را هم گفت که توسط فناوری Virtual Surround تلویزیون 43 اینچ 43LK5910 توانایی پخش صدایی فراگیر و غنی و کامل را دارد بدین وسیله کاربران صدایی دلنشین و زیبا را خواهند شنید. این نوع تلویزیون جی پلاس دارای پنل با کیفیت +A می باشد و دارای سه عدد درگاه برای اچ دی ام آی بوده اند . کیفیت تصویر ین نوع تلویزیون به صورت فول اچ دی می باشد و دارای گیرنده دیجیتال بوده است .


با استفاده از یک پردازنده گرافیکی فوق العاده قوی تمتمی اطلاعات در کسری از میلی ثانیه پردازش، بهبود و در خروجی نمایش داده خواهد شد تا شما بتوانید جزئیات بیشتری مشاهده کنید. نرخ فریم به سرعت نمایش تصاویر در یک ثانیه است و هر چقدر بیشتر باشد، تصاویر با پرش کمتر، آهسته و روانتر نمایش داده می شود در نتیجه چشم شما خسته نمی شود و جزئیات بیشری مشاهده خواهید کرد. کیفیت این مورد در بازی های کامپیوتری یا مسابقات ورزش مثلاً اتومبیل رانی بسیار مشهود است.


تمامی حق و حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به سایت آی تی قیمتمی باشد. در حال حاضر شاهد عرضه تلویزیون هایی با وضوح 4کی، 5کی یا حتی 8کی هستیم. پردازنده این تلویزیون به صورت four هسته ای می باشد و یکی عدد رایط کامپوزیت نیز دارد .


تلویزیون ال جی نانو 75


قیمت تعویض صفحه تلویزیون LED در هند با توجه به برند تلویزیون و شماره مدل متفاوت است. در حال حاضر، 3 سازنده برتر تلویزیون LED یعنی سونی، سامسونگ و ال جی از سه نوع پنل LED استفاده می کنند که بدون HD، فول HD و اولترا HD می باشند. قیمت دقیق را نمی توان گفت اما قیمت تعویض صفحه/ پنل تلویزیون تمام برندهای بدون HD یا فول HD را می توان اعلام کرد. تلویزیون ال جی یو پی 8000 از بازی های مدرن پشتیبانی کرده و آن ها را با نرخ نوسازی 60 هرتز نمایش می دهد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

با توجه به امتیازات فروشگاه اینترنتی آوینتو که در لینک به آن ها اشاره کردیم ، این فروشگاه خرید اینترنتی آسان و مطمئن را برای شما به صورت کامل فراهم می کند. یکی دیگر از زیبایی‌­های ظاهری تلویزیون up8050 مرتب بودن اطراف و جلوی ان است. الجی برای جلوگیری از درهم آمیختگی کابل‌­ها تمامی درگاه­‌های تلویزیون در پشت آن قرار داده است .به این ترتیب نمای ظاهری تلویزیون شما مرتب و منظم خواهد بود. طراحی شده برای فضا و سرگرمی شما حاشیه های باریک و خطوط براق مدرن تلویزیون های UHD ال جی زیبایی فوق العاده ای به فضای شما می بخشد و تجربه مشاهده شما را افزایش می دهد. با سرگرم کردن همه چیزهایی که مشاهده می کنید به سطح جدیدی تبدیل شده است. چه سینما باشد ، چه ورزش ، چه بازی ، تصاویر واقعی 4K را با رنگ روشن و جزئیات خوب ارائه می دهد.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


تلویزیون ال جی 50UN7340 با تولید در سال 2020 از کیفیت تصویر 4K، پنل IPS، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، فرمت استاندارد HDR، موتور پردازشگر تصویر چهار هسته‌ای، قدرت خروجی صدا 20 وات بهره... در مجموع با وجود این قابلیت سیستم صوتی 2 کاناله شما تبدیل به کانال 4.0 می شود و از شنیدن صدایی فراگیر لذت خواهید برد. فاکتورهای مختلفی از جمله ابعاد، مشخصات فنی، کیفیت تصویر، تکنولوژی ساخت، برند تلویزیون و فروشگاهی برای خرید تلویزیون 4K وجود دارد.این فاکتورها بر قیمت نهایی محصول تاثیرگذار خواهد بود. فروشگاه ما با صداقتی که سال ها در کار خود داشته و قیمت های مقرون به صرفه شما را از بابت خریدی مطمئن آسوده خاطر خواهد کرد.



مرکز خدمات سامسونگ حدود تا Rs. برای تعویض صفحه تلویزیون LED 32 اینچی در هند با توجه به رزولوشن صفحه و شماره مدل قیمت گذاری می کند. ما در تعمیرات تلویزیون جاپور حدود 8000 تا 8500 Rs برای تعویض صفحه تلویزیون LED 32 اینچی سامسونگ قیمت می دهیم. اگر شما خواستار راه حل مقرون بصرفه ای برای تعویض پنل سامسونگ باشید در اینصورت ما می توانیم پنل دیگری را در تلویزیون LED سامسونگ ساخته شده توسط میکرومکس، MI، اینتکس یا دیگر برند محلی نصب کنیم. و سایتهایی مثل زیباکس پا را از این هم فراتر نهاده و اپلیکیشن و براوزر را همزمان به داخل تلویزیون برده و به بینندگان این امکان را میدهد که توضیحات بسیار زیادی را در مورد برنامه های تلویزیونی به آنها بدهد.



برای کودکان که بیشتر وقت خود را پای تلویزیون سپری می کنند، عالی است. اطمینان خواهید داشت که در عین کیفیت، سلامتی چشمان شما هم حفظ خواهد شد. تلویزیون seventy five اینچ ال جی نانو 75، ازسه پورت HDMI،دو پورت USB، یک پورت اترنت، امکان اتصال به گوشی،بلوتوث نسخه ی 5و امکان اتصال به وای فای استاندارد 802.11ac پشتیبانی می کند. تلویزیون ال جی 75NANO81 از جمله مدل هایی است که قیمت آن در مقابل امکاناتی که دارد به معنی واقعی کلمه می ارزد. این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی NANOCELL از مدل های باکیفیت نانوسل ال جی به حساب می آید و بافت واقعی تصاویر را با طیف گسترده ای از رنگ ها به نمایش می گذارد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ


این تراشه ی نسل دوم وظایف مختلفی را بر عهده دارد که شامل افزایش کیفیت صدا، تصویر، عملکرد، روان سازی حرکات و… می باشد. مثلا از بین برنده ی نویز های اضافی خواهد بود تا رنگ های پویاتری بتوانند خودنمایی کنند و صدا و تصویر را با هماهنگی بالا پخش می کند. وضوع تصویر مدل NANO80 ال جی نوع فورکی 4k با صفحه نمایش نانو که 2160 × 3840 می باشد.


تلویزیون ال جی با دارا بودن قابلیت 4K باعث می شود که تاریک ترین صحنه و تصاویر را با جزئیات کامل مشاهده کنید و از زاویه ی دید بیشتر و وسیع تر با کیفیت واقعی و رنگهای واقعی تری برخوردار است. طراحی یک تلویزیون باید به گونه ای باشد در یک نگاه کاربر را به خود جذب کند شرکت ال جی تا جای توانسته این کار را برای کاربران انجام داده است تلویزیون 70UN7300 یکی از شیک ترین و مدرن ترین محصولات ال جی است. حاشیه های نازک و بدنه ی مقاوم و باریک این تلویزیون خریداران زیادی را جذب خود کرده است.

Report this wiki page